Bizi ArayınRezervasyon

İzmir Çeşme Transferi

İzmir havaalanı çeşme araç ile trasnfer
izmir havaalanı çeşme transferi

İzmir Havaalanı Çeşme Transferi

İzmir Çeşme Transfer

Bir yerden başka bir yere gitmek ulaşım sıkıntılarından dolayı hep zor olmuştur ya da bize zor gelmiştir diyebiliriz. Gezme, alışveriş veya çoğu zamanda iş nedeniyle seyahat yapmak zorunda kalıyoruz. İzmir Havaalanı Çeşme transferi özellikle yaz aylarında Alaçatı’ya giden ve ulaşım sıkıntısı yaşayan çok kişi vardır. Ulaşımı sıkıntı hale getiren bazen şehrin yol yapısı bazen de konfordan ve güvenden yoksun ulaşım araçları olmuştur. İnsanların büyük bir çoğunluğu güveni sıkıntı ederek ulaşım araçlarından uzak kalıp şahsi araçlara yönelmeye başlamışlardır. Fakat bu da çözüm yolu olmayarak mecburen özel araçlara ihtiyaç duyulmasına sebep oluyor.

İnsanlar gidecekleri yere rahat ve güven kaygısı yaşamadan ulaşmayı temenni etseler de bu zamanda pek de mümkün görünmüyor. Tam bu sıkıntıların içinde farkını tam donanımlı lüks araçlarıyla, tecrübeli şoförleriyle ve her şekilde güven duygusunu yaşatan kalitesiyle Egeli Transfer olmuştur. İzmir Adnan Menderes Havaalanından sizleri uçağınızdan inmeden kapıda en lüks en donanımlı araçlarımızla karşılıyor ve istediğiniz saatte istediğiniz yere sizleri ulaştırıyoruz. 7/24 VIP hizmeti sağlamaktayız. Gerek iş gezileriniz gerekse de tatilleriniz için seçmiş olduğunuz bu güzel şehirde sizlere ilk andan itibaren bizler yani Egeli Transfer ailesi eşlik edeceğiz.

Çeşme, İzmir’in batısında yer alan ve batı ile güney tarafından tamamı Ege Denizi ile çevrili mükemmel bir yerdir. Gezip görülmeye değer güzel doğa harikası yerlere de sahiptir. Turizm açısından ekonomiye oldukça katkı sağlar. Nüfusu yaz aylarında tatil yerlerinin gözde yerlerinden biri olduğu için artış gösterir ve sizler istediğiniz zamanda, nüfusun son noktaya geldiği anlarda bile istediğiniz zaman bizler yine herhangi sıkıntı yaşatmadan sizlerin yanınızdayız. Kalabalık bir şehirde yaşayan insanlar toplu kullanım araçlarına ulaşmakta sıkıntı çekerler. Dolup taşan ulaşım araçlarından bir türlü sıra size gelmez ve gideceğiniz yere geç kalmış olursunuz. Muhtemelen bu manzara ile hepimiz karşı karşıya kalmışızdır. Bizler de bütün bu sıkıntıları göz önünde bulundurarak sizlere en güzel hizmet nasıl sağlanır diye çaba gösteriyor ve sonucunda memnuniyetinizi aldığımız güzel sonuçları ortaya çıkıyoruz. Egeli Transfer sizlere zamanında konforlu ulaşım sunuyor, daha önce yaşamız olduğunuz sıkıntıları bu şekilde uzakta bırakacağınızı temenni ediyoruz.

Evinizden çıkıp gitmek istediğiniz yere kadar ulaşım yerlerini ve araçlarını kullanırsınız. Bazen başka bir yere gidebilmeniz saatlerinizi alır. Tabi ki bahsettiğim durum özel araçları olmayan insanların ulaşım mevzusudur. Özel aracı olan insanlar bir adım daha rahatlar bu konuda. İstedikleri yerlere istedikleri saatte hatta kestirme yollar mevcutsa onları da kullanıp daha kısa sürede zamandan da tasarruf edip istedikleri yerlere ulaşabilirler. İnsanlar ulaşımlarını çeşitli seçeneklerde sağlayabiliyorlar. Örnek verecek olursak karşımıza sayısız örnekler rahatça çıkabilir aslında. Fakat sizleri bulunduğunuz noktadan en konforlu araçlarla Egeli Transfer karşılıyorsa alternatif düşüncelere girmenize gerek kalmayacaktır. Bizi seçtiğiniz an itibariyle siz de doğru tercih ve doğru kararın biz olduğu konusunda hem fikir olacaksınızdır. İzmir Adnan Menderes Havalimanı ile Çeşme arasında 85 Km kadar bir mesafe bulunuyor. Yaklaşık 1 saat kadar süren yolculuğun ardından havalimanından çeşmeye sizleri ulaştırıyoruz. Bunun yanı sıra bir yolculuk esnasında arayabileceğiniz tüm konforu size sağlıyoruz. Yollar artık hiçte çekilmez değil. Aksine gidilesi yollar olsun da Egeli Transfer yanımızda olsun diye düşüneceğinizi iddia ediyoruz.

Tatile ya da iş gezilerine çıktığımız zamanlarda şahsi araçlarımızla gitmeyi tercih ederiz. Fakat kısa süreli tatiller olsun uzun süreli tatiller olsun göze alamadığımız yol yorgunluğu yüzünden şahsi araba fikrini ortadan kaldırıyoruz. Bunun yerine kendi arabanızın konforuna sahip, size o sıcaklığı yaşatan Egeli Transfer yanımızdaysa bu sorun olmaktan çıkıyor ve rahatlığa dönüşüyor. Kalitemize ve şoförlerimize güvenerek bizler sizlere kendi aracınızdaymış gibi yorulmadan sizleri ulaştırma sözünü de veriyoruz. Türkiye’nin her neresinden gelmiş olursanız olun 7/24 VIP’i hizmetimiz her zaman durmaksızın sizleri bekliyor olacaktır. İzmir Çeşme Transferi farkını daha ilk karşılamada gerek şoförlerimizden gerekse araçlarımızın lüks oluşundan anlayacaksınız. Yolculuğumuzun sonuna geldiğimizde sizlerden gelen memnuniyetin bizlerin en güzel mükafatı olduğunu da belirtmek isteriz.

İzmir Çeşme Transfer olarak sizlerin rahat ulaşımı için göstermiş olduğumuz bu hassasiyetin devamlılığını sizin talepleriniz doğrultusunda hep en iyisi olacağımıza ve devamlılığını getireceğimizin garantisini kuruluş zamanından itibaren vermiş bulunuyoruz. Siz değerli misafirlerimizi memnuniyetle sonuçlanacak yolculuk sürecini şimdiden heyecanla bekliyoruz. Sizin memnuniyetiniz bizim başarımızdır. Kalitenin ve konforun ayrıca en önemli yer teşkil eden güveni ilke edip devamlılığını uzun zamanlardır sürdürdüğümüz Çeşme Transfer ailesi ulaşımlarınızda sizlerin ilk tercihi olmayı çoktan başarmış olup sizlere son derece konforlu hizmet sağlıyor. Gönül rahatlığı ile adımınızı ve tercihinizi bizden yana kullanabilirsiniz. Bizimle daha uzun yollara ve daha güzel yollara en konforlu şekilde gitmeniz mümkün. Doğru tercih ve doğru adımla her saat yanınızda olmamız da ayrıcalığınızdır.

Her türlü seyahatin sonunda elbette ilk olarak kendi rahatlığımız her şeyden önce gelir. Tabi ki bizlerde sizin gibi düşündük ve ilk sağladığımız olanaklar arasına sizin rahatlığınızı ekledik. Lüks araçlarımız size rahatlığı, konforu sunarken deneyimli şoförlerimizle de sizlere ulaşımda sıkıntı yaşamayacağınız güvencesini veriyoruz.